venres, 17 de maio de 2024

LETRAS GALEGAS 2024

 Quen foi LUISA VILLALTA GÓMEZ?

Descubrimos a Luisa Villalta e confeccionamos carteis sobre a súa vida cos que o Concello elaborará un libro que será exposto na Biblioteca de Valeixe.

Aquí amosamos o noso traballo...

Lúa, 6º E.P.

Hugo, 6º E.P.


Sofía, 5º E.P.

Leire Mª, 5º E.P.

Gabriel, 6º E.P.

Héctor, 4º E.P.

Azucena, 4º E.P.

Xabi, 4º E.P.

Lucas, 4º E.P.


Esperanza, 4º E.P.

***

Por outra banda, participamos no XXIV Concurso de Poesía e XXII Concurso de Relatos, conseguindo 1º premio de Relatos, o noso compañeiro Hugo Rey Crespo de 6º E.P.


***

Elaboramos un colorido cartel coas nosas palabras favoritas:

"Namórate do GALEGO"

A miña palabra favorita é... cal é a túa...?

***

E para rematar, música: 
  • Aprendimos e cantamos o Himno Galego acompañado de instrumentos, dirixidos polo profe Norberto.










Pechamos a sesión cantando "Meu o mundo é" de Paco Nogueiras.

"En galego falo,
en galego sinto,
en galego canto,
sabes que non minto,
en galego todo podo facer
en galego estou no mundo,
meu o mundo é!

                                                                   
En galego leo, 
en galego escribo,
en galego bailo,
sabes que non minto,
en galego todo podo facer,
en galego estou no mundo,
meu o mundo é!"
...
                

Ningún comentario:

Publicar un comentario