venres, 15 de maio de 2020

Feliz Día da Familia/Happy Family's Day

"Familia significa que nadie queda atrás ni se olvida" (D. Odgen Stiers)


ASÍ SON AS NOSAS FAMILIAS.
AS QUE NOS AXUDAN A MEDRAR.
GRAZAS A ELAS SOMOS O QUE SOMOS.



"A miña familia son o meu fogar, son as miñas persoas favoritas,
son con quen río e choro, son os que fan que todo valga a pena,
son os que sempre están aí, son os que nunca me fallan"
Marcos  6º




"Aínda na distancia, sempre xuntos.
Grazas por quererme tanto"
Andrea Isabel 4º E.P.



"A familia é como as ramas dunha árbore, medramos en direccións diferentes
pero as raíces son sempre as mismas"
Dani e Gabri  5º


"A miña familia é o meu refuxio,
   sempre está aí cando a preciso.
Faime sentir segura e feliz"
María 4º



 "A miña familia compréndeme, axúdame, quéreme...
que máis podo pedir?
Izan  6º


"Na miña 1ª Comunión tiven moitos agasallos 
pero o mellor foi ver xunta e feliz á miña familia"
Eloy  4º




"My parents and me,  we are happy on my birthday.
I love you, daddy and mummy"
Alice 3º


"I am very happy with my family: dad, mum and my brother Enzo"
Hugo  2º


"Hello, I am Lúa. This is my family. 
They are my favourite people"
Lúa  2º


Lúa's family



"Daddy, mummy, baby Xacobe
and my pet, a little dog"
A beautiful day!
Sofía 1º


 Agora podes escoitar este video, seguro que che vai gustar...



  E para rematar, un pouquiño de música...









































Ningún comentario:

Publicar un comentario